22 Eylül 2015 Salı

Rimmel London Match Perfection Kapatıcı&Aydınlatıcı

Rimmel London'ın ürünlerini yeni yeni kullanmaya başladığım zamanlarda edindiğim bir kapatıcıdan bahsetmek istiyorum. Match Perfection Kapatıcı&Aydınlatıcı için yapılan olumlu yorumları gördükten sonra, öncesinde kullandığım Golden Rose Liquid Concealer ' dan da memnun olmama rağmen merakıma yenik düşerek ilk gördüğüm yerde alıp denemeye karar verdim.





Ürün fırçalı bir yapıda olmasından dolayı hijyenik olsa da kullanılacak miktar ayarlanamadığı için bir kısmı boca edilmiş oluyor. Yine de, resimden de anlaşılacağı gibi, uzun zamandır kullanmaya devam ediyorum.

Göz altlarımda yoğun morluklar olmadığı için sadece aydınlatma amaçlı kullandığım bir ürün oldu. Bu yüzden fondötenimden bir iki ton açık renk almayı tercih ettim. (010 İvory)  



 


Göz altlarıma yeteri kadar sıkıp parmaklarımla veya sünger yardımıyla yediriyorum.Ürünün tenle uyumu gayet başarılı.Şu anda aydınlatıcı olarak göz altlarıma, burnuma, çeneme ve alnımın bir kısmına uyguluyorum. İlk başta tonunu biraz açık bulsam da pudrayla sabitlediğimde beklediğimden hoş durduğunu gördüm. 


Göz altlarımla ilgili pek sorunum olmadığı için kapatıcılığı hakkında çok yorum yapamasam da, yoğun morluklara sahip gözlerin bu ürünü yeterli bulacağını sanmıyorum. Benim için aydınlatıcı görevini başarıyla yerine getirdi.Bu yüzden elimdeki ürünler bittiğinde tekrar alabileceğim bir ürün oldu.Denemek isteyenler için fiyatı 15-17 TL arasında, watsons ve gratis mağazalarında bulunabilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder