24 Eylül 2015 Perşembe

Bee Beauty Pembe Ahududulu Vücut Losyonu

Yine Gratis'in muhteşem ürünlerinden biri !

Pink Raspberry Body Care ile tanışmam yaz başında tesadüfen gerçekleşti. Her zaman tatil yaptığım bölgeye Gratis açılmış olduğunu görür görmez tura başladım. Ve sonuç !!





Vücut bakımı kısmında ilk gözüme çarpan, bu rengarenk losyonlar oldu. Şekerli ve meyveli kokulara bayılan biri olarak bu şahane kokuyu kış mevsimi için ideal bulmama rağmen bütün yaz çantamdan eksik etmedim. Benden çok çevremdeki insanların "Hadi sür de biraz mutlu olalım" sözleri de bu duruma etken oldu tabii :)) 



Resimde görüldüğü gibi normal kremlere göre yapısı biraz daha akışkan. Bu nedenle ne kadar sık kullanıyor olsam da az bi miktar yettiği için, uzun süre dayandı. Nemlendirme özelliğini de, kokusu kadar başarılı buldum. Ayrıca cildimin ekstra yumuşak olması beni mutlu eden özelliklerinden biri oldu.



Bildiğim kadarıyla bu vücut losyonlarının Elma, Mango ve Portakal olmak üzere 3 farklı çeşidi daha var. Ben bayram indiriminde tekrar yedekledim. Denemek isteyenler için 200 ml' lik bu ürünün fiyatı Gratis mağazalarında 8 tl civarında. 

2 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş yapıyorum.Ürünlerden biri de beebeauty vücut losyonu (portakallı).Çekilişe beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. hemen takibe alıp çekilişe katılıyorum :)

    YanıtlaSil