23 Nisan 2016 Cumartesi

23 Nisan // Gratis Alışverişim


Merhabaa !!
Aslında bugün yaptığım alışveriş biraz ihtiyaç alışverişi oldu. Malum Anneler Günü yaklaşıyor, listeler hazırlanmaya başlandı. Elbette benim de listem gittikçe büyüyor. Hal böyle olunca kendi ihtiyaçlarımı da unutup listelere yazar oldum. Baktım ki beklenecek gibi değil kendimi gratise attım. Ufak tefek indirimlerden de yararlanarak yaptığım alışverişi anlatmaya başlayayım o zaman!



  • Elseve 6 Mucizevi Yağ Besleyici Şampuan : 2 yıldır saçlarıma yaptırdığım işlemlerden dolayı biraz yıprandığını hissedip son dönemlerde içerisinde yağ bulunan ürünlere yönelmiştim. Hatta şuan Pantene Doğal Sentez serisinden yağ terapisi isimli şampuanı bitirmek üzereyim. Ondan önce de Gliss'in mavi renkli ve ışıltı vaad eden şampuanını kullandım. Bunlardan da memnun kalanlar çoktur belki ama benim favori şampuanım her zaman Elseve oldu. Kısa süre önce çıkan bu serinin de öncelikle kokusuna bayıldım. Bugün de çok uygun fiyata bulduğumu düşündüğüm bu ikiliyi hemen aldım.Uzun süre Elseve şampuanları kullanmış biri olarak kendisinden de memnun kalacağıma eminim diyebilirim! (600 mL şampuan+175 mL saç bakım kremi) indirimli fiyatı : 12,50 tl                                                                                                       
  • Palmolive Banyo ve Duş Jeli : Palmolive ürünlerine kesinlikle bayılıyorum!!! Gerek kokuları gerek yapıları gerek ambalajları olsun herşeyiyle mükemmel. Alt tarafı duş jeli ne var bu kadar derseniz, demeyin alın ve deneyin derim. Bahsettiği o rahatlık hissini bile alabiliyorum. Ayrıca bu mavişin kokusu da bi o kadar güzel.    500 mL indirimli fiyatı : 7,75 tl



  • Elidor Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım Kremi : Aslında bu tarz bir ürüne ihtiyacım yoktu. Ama bendeki bu koku merağı yine ekstra birşeyler aldırdı. Geçmiş dönemlerde şampuanıyla beraber kullanıp kokusuna aşık olurdum sürekli ellerim saçlarımdaydı. Görmüşken es geçmedim. 300 mL fiyatı : 7,90 tL
  • Flormar Oje Army Glam ( 454 ) : Haki yeşili diye bildiğimiz bir renk. Daha önce hiç kullanmamıştım ama yorum yapabilmek için tek tırnağıma uyguladım. İlk katında bile görünen renge yakın bir renk oluştu. İki kat sürüldüğünde tam olarak aynı rengi verdi. Fiyatı : 2,95 tL      
  • Wet'n Wild Megaclear Kaş ve Kirpik Maskarası : Uzun uzun uzun zamandır listelerimde yer alan ve bir türlü gratiste bulamadığım kaş jeli ! Ve bugün, sonuncusu kalmış bir şekilde karşıma çıktı. Kullandıktan sonra yorumlarımı yazacağım.   Fiyatı : 10,90 tL                                  
  • Eklips Açılı Kontür Fırçası : Bu fırçaya da uzun zamandır ihtiyacım vardı. Gitmişken almak istedim. Eklips fırçalarını severek kullanıyorum bu yüzden tercihim yine Eklips markasından yana oldu. Fiyatı : 11,90 tL

Benim bugünkü minik alışverişim bu yönde oldu. Watsons'a da baktım ama yeni gelmiş ürünlerin kutularından gezilecek yer bile bulamadım. Zaten herhangi bir indirim de yoktu sanıyorum. Bir sonraki yazımın daha çok makyaj malzemeleri üzerine olacağını düşünüyorum. Yeni ürünler, her zaman alınanlar, stoklananlar derken anneler günü indirimini sabırsızlıkla bekliyorum. 
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. merhaba cnm güzel günlerde kullan aldıklarını :) bende bloğuma beklerim sevgiyle kal !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo uzun zamandır yoktum buralarda. teşekkür ederim :) bloğunu takibe aldım :)

      Sil
  2. Merhaba sevgili Gratissever :)
    Bende Gratis'e girince kendimi kaybediyorum. Bu arada bloguma davet ediyorum seni :)
    www.aklimca.com

    İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) hepimizin kaderi aynı sanırım.... bloğunu takibe aldım bile :)

      Sil