15 Nisan 2016 Cuma

NOTE COSMETICS Luminous Silk Mono Eyeshadow ( 15 )

Merhabalar , bugün daha önce hiç yapmadığım bir tanıtım olarak far incelemesi yapacağım. Kullandığım, memnun kaldığım veya kalmadığım birçok far olmasına rağmen ben ilk tercihimi Note markasının tekli farından yana kullandım. 


Öncelikle bu farı ben satın almadım. Bir arkadaşım vasıtasıyla, o gün yaptığım makyajım için elime geçti.Çok memnun kaldığım için geri vermeye kıyamadım ve o gün bugündür kullanıyorum. Hemde hemen hemen her makyajımda. 

Peki bu göz farını neden bu kadar beğendim ?


Öncelikle tabi ki rengi. Açık gri, mavi karışımı, az sürüldüğünde günlük makyaj için aydınlatma görevi görebilen ve akşam saatlerinde daha çok dikkat çektiğini düşündüğüm bir far kendisi. Bu arada aydınlatmadan kastım tabi ki renksiz ve bildiğimiz bir aydınlatma değil. 

Aşağıdaki resimlerde daha iyi anlaşılacağını düşünüyorum.


Bir kez sürülmüş hali böyle. Daha belirgin olmasını istediğimde daha yoğun uyguluyorum.Daha koyu bir gri elde etmek benim elimde. Eğer biraz daha ağır ve belirgin bir makyaj yapacaksam göz kapağımın ortalarına doğru bu farı uygulayıp, daha koyu bir rengi ( ben en çok kahverengi ile uyumu yakaladım ) sonlara doğru sürüyorum. 


Yapısı kremsi ve yumuşak. Bu yüzden sürümü çok rahat. 
Her far gibi tozutma oluyor ama aşırı değil. 
Kalıcılığı orta seviyede.Yaklaşık 8-10 saatlik bir kullanımım söz konusu.
Gün sonunda yoğun renk gitmiş olsa da tamamen uçmuş olmuyor. 
Ayrıca ışıltılı bir far.


Bugün biraz tersten başladım ama heyecandan direkt anlatmaya başladım :) 
Şimdi de ambalajından bahsedeceğim. 
Siyah mat ve dayanıklı bir ambalaja sahip. Siyah olması temizliği bakımından eksi bir yön oldu. Fotoğraflarda da görüldüğü gibi tozu ve pisliği fazla tutuyor. 
Kapağını açtığımızda, 2. resimde de gördüğümüz gibi aynasıyla karşılaşıyoruz. Büyük aynalarda makyaj yapmama rağmen bu özelliğini de kullanışlı buluyorum.

En başta da söylediğim gibi ben almadığım için ürün fiyatı hakkında net bir bilgim yok. Yaptığım araştırmalara göre indirimsiz fiyatı 14,90 tl.

Siz NOTE COSMETICS 'in hangi ürünlerini öneriyorsunuz ?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler :)



1 yorum: