3 Ekim 2015 Cumartesi

Canlandırıcı Elidor Kuru Şampuan

Yaz aylarında saçlarımı neredeyse her gün yıkadığımdan dolayı kuru şampuan deneyimi için biraz geç kalmış olabilirim.Tabi bu sadece yaz mevsimine ait bir durum değil, alışkanlık diyelim.  Her gün yıkanmaya alışmış olan saçların derdini de anlatmama gerek yoktur diye düşünüyorum.

Saçlarımı kestirdiğim zamanlarda özellikle inceltmelerini istiyordum ve böylece  saçlarım ince telli saç yapısına dönmüş oldu. Hele bir de kendiliğinden düz olması, yağlanma süresini iyice kısaltığı için okul dönemi içinde çözüm arayışına girmiş bulundum.  Böylece yaz bitiminde, uzun zamandır denemek istediğim Elidor Kuru Şampuan 'ıma kavuştum..





Nasıl Kullanıyorum ?


  • Öncelikle şişeyi iyice çalkalıyorum.
  • Yağlanmaya başlamış saçlarımı tarayarak ayırıyorum. 
  • Yaklaşık 20-25 cmden, saç diplerime ( yağlanan bölgelere ) uyguluyorum. 
  • Elimle iyice yedirerek saçlarımı tekrar tarıyorum.


Yorumlarım

Bildiğiniz gibi kuru şampuanlar saçlarımızı yıkayamadığımız zamanlarda, kısa süreli bir çözüm olarak günümüzü kurtarabiliyor. Markadan markaya bu süre değişebilir. Elidor Kuru Şampuan benim tamamen bir günümü kurtardı diyebilirim. Yaklaşık 24 saat boyunca saç diplerimde matlık oluşturarak yağlı görünümü uzaklaştırdı.Ayrıca parfüme benzer kokusuyla da saçlarım kirli bile olsa daha bir sevdirdi bana.

Ben bu ürünü, özellikle kokusunu çok sevdim. Yine de diğer markaları, özellikle Rossman mağazasında bulunan Isana Kuru Şampuan'ı, denemeyi de çok istiyorum. Ama o zamana kadar bu kuru şampuan her zaman çantamda olacak. Olası bir yağlılık hissinde anında çözüm :)

Almak isteyenler için; gratis, watsons, rossman gibi kozmetik ürünleri satılan her yerde, 200 ml'lik şişede, 14,99 tl ye bulabilirsiniz. Umarım siz de memnun kalırsınız.

Bu ürünü siz nasıl buldunuz ve nasıl uyguluyorsunuz ?

Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder