25 Ekim 2015 Pazar

Vanilla Dance Fragrance Body Mist - Flirty Body Spray

 Uzun zamandır okul nedeniyle yazılarıma ara vermek zorunda kaldım. Yine de bu süreçte yeni aldığım ve tanıtacağım bir çok ürün edindim. İşte onlardan ikisi ;





Artık vücut spreyleri hepimizin vazgeçilmezi haline geldi. Gerek boğucu olmayan kokuları gerekse taşınma kolaylığı nedeniyle, benim de her zaman çantamda olan ürünler haline geldiler. Tabi koku delisi biri olduğumu düşünürsek bu gayet normal bir olay :)


Vanilla Dance Fragrance Body Mist

Sansiro markasının ürünleriyle tanışmam bir markette gördüğüm bu şeker görünümlü vücut spreyleriyle oldu. Uzun süredir bu ürünün turuncusunu yani Beauty Romance isimli olanını kullanıyordum. Elimdeki iki şişe de bitince tekrar arayışa koyuldum ve şans eseri bir kozmetik mağazasında yeniden rastladım. Önceden sadece dört çeşidi bulunan spreyimin bir de vanilya kokulusu çıkmış. Vanilya kokusuna olan ilgimden dolayı bu sefer değişiklik yaparak Vanilla Dance isimli spreyi kullanmaya başladım.

Bildiğiniz gibi vanilya kokuları belki de en ağır olan kokulardır. Bu da ürünün  diğer çeşitlerine göre ilk sıktığım anda ağır, dağıldıkça yerine gelen bir koku. Normalde tatlı-şekerli kokuları tercih ettiğim için bu duruma alışığım. Yine de bu ürünü bitirir bitirmez turuncu veya açık pembe olanına dönüş yapacağım.

Ürünü bazı marketlerde, avm kozmetik standlarında veya kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyat değişiklik gösteriyor ama ben genellikle 5,50 tl civarında bulup alıyorum. Boyut 150 ml.



Flirty Body Spray

Watsonsta çok uygun fiyata görüp aldığım vücut spreyim. Hatta vücut deodorantım desem daha doğru olur. Klasik vücut spreyi kokularından daha çok parfümü andıran, şekerli bir kokuya sahip.Biraz şişesinin tatlılığından ve biraz da koku aşkımdan aldığım bu ürün vazgeçilmezim olmasa da gördükçe alabilirim. Fiyatı 3,99 civarında.Boyut 75 ml.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder