29 Ekim 2015 Perşembe

28-31 Ekim Gratis İndirimi - Alışveriş

Bu alışveriş aslında ihtiyaç alışverişi olmalıydı. Tabi ki ihtiyaçlarımla kalmadım. Merak ettiğim, gözüme çarpan ürünleri de sepetime ekledim. Kullandıkça ürün incelemelerini de yapacağım. Şimdilik sadece liste ve fiyat olarak ekliyorum.
 

Bu indirimden aldığım ürünler ;



 -Paradise Florale : 100 ml'lik aşık olduğum şişesinde karşıma çıkan bu parfümü almadan duramadım. İsminden de anlaşılacağı gibi çiçek kokulu bir parfüm. İndirimli fiyatı 17,90 tl.

- Loreal Paris Nude Magique CC Krem : Fondöten sürmek istemediğim zamanlarda, kızarıklıklar için olan, Loreal'in yeşil CC kremini aldım. Kullandıktan sonra daha detaylı yorumlarımı yazacağım. İndirimli fiyatı 17,90 tl.

- Eklips Blender Make up Sponge : Fondötenimi fırçayla uygulamayı tercih etsem de göz çevremi aydınlatmak için bu makyaj süngerinin çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum. İndirimli fiyatı 6,90 tl.




-The Balm Mary Lou Manizer : The Balm ürünlerinden en çok kullanılanı belki de bu highlighter olabilir. Hakkını da vermiyor değil. Bende indirimde bulmuşken hemen aldım bir tane. İndirimli fiyatı 32,90 tl.

-Luciana Far Paleti : 14 göz farı ve 4 allıktan oluşan bu paleti Çark Caddesi ' nde bulunan bir kozmetik mağazasından aldım. İlk deneyimlerime göre kullanışlı görünüyor. Ayrıntılı yorumlar için biraz daha kullanıp yazacağım. Fiyatı 22,50 tl.

-Golden Rose Matte Lipstick : Kalem rujlar bana oldukça kullanışlı geliyor. Gratis, watsons ve t-box da golden rose standları olmasına rağmen aradığım mat ruju bulamadım. En son far paletimi aldığım kozmetikçi de şans eseri gördüm ve hemen çantaya attım. Sizde benim gibi nude renkleri seviyorsanız memnun kalacağınızı düşünüyorum. Fiyatı 13,90 tl.



Benim ürünlerim böyle. Aslında aydınlatıcı kullanımı için yelpaze fırça aradım ama bulamadım. Onu da başka bir zaman bulmak umuduyla. 

Siz bu indirimden nasıl yararlandınız ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder