7 Kasım 2015 Cumartesi

GOSH Boombastic XXL Volume Mascara



   Kısa ve dağınık kirpiklerim için, ilk kez severek kullandığım ve yenisini mutlaka edineceğim bir ürünü yazmaya karar verdim.


Gosh markasının bu ürününü yine şans eseri aldım. Söylediğim gibi kirpiklerim kısa ve dağınık. İki işlem için iki ayrı ürün kullanmak yerine birini tercih ederek sadece uzatma amaçlı olsun diye Maybelline 'in Rocket Maskarasını almıştım. Yine de gratiste çalışan görevlilerden biriyle bu durumu paylaşınca, bana bu ürünün, hem uzunluk hem dolgunluk verdiğini söyleyerek büyük övgüyle anlattı. Fırçasına baktığımda uzunluk verebileceğini zaten anladım ve bana bu bile yetiyor diyerek denemekten zarar çıkmaz düşüncesiyle elimdeki Rocket ' i bıraktım. Ve yaklaşık 2,5 aydır bu muhteşem maskarayı kullanmaktayım.



  • Fırçası kauçuk, plastik bir fırça. Fırçaların uzunluğu zaten kısa ve uçlara doğru iyice kısalıyor.Bu yüzden göz pınarlarındaki ufak kirpikleri bile kavrayabiliyor.
  • Yapısı çok yoğun olduğu için, yoğun bir siyahlık veriyor.
  • Genellikle iki kat uyguluyorum, bu da zaman zaman ağırlık yaşamama sebep oluyor.
  • Önceden alt kirpiklerime rimel uygulamazken, bu ürünün performansından sonra, onu da yapmaya başladım.
  • Uzun süredir kullanmama rağmen herhangi bir kuruma olmadı.
Kirpiklerimin rimelsiz hali. Belli bile olmuyor :) 


Alt kirpiklerime çok iyi uygulayamasam da üst kirpiklerimden anlaşılacağı gibi, benim kısa kirpiklerimi çok değiştirebiliyor. İki kat uyguladığımda topaklanma ve birleşme yapabiliyor. Yine de bu görüntüyü sevdiğimden ve aradığımdan dolayı rahatsızlık duymuyorum. 


Sonuç olarak benim severek kullandığım, bitince yenileyeceğim bir ürün oldu. İndirimsiz fiyatı 26,90 tl. Gosh ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

Benim kirpik yapım için, hacim veren ve uzatan rimel önerileriniz var mı ? 
Yorumlarınızı bekliyorum.

  

2 yorum:

  1. Uzun süredir maybelline kullanırım, sanırım değiştirmemin zamanı gelmiş :) güzel bir tanıtım olmus. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) uzun süredir bloguma bakamıyordum ve yorumunuzu şuan gördüm ancak cevaplayabiliyorum. Teşekkür ederim, denemenizde fayda var :)

      Sil