1 Kasım 2015 Pazar

Rimmel London Lasting Finish 25hr Foundation


     Bu aralar çook fazla alışveriş yaptığım için nereden başlayacağımı bilemiyorum. Bir yandan yeni ürünlerim bir yandan kullanıp memnun kaldıklarım, çöpe gidenler derken sıraya koymakta epey  zorlandım. Bugün tercihimi, uzun süre kullanıp gözlemlediğim bir ürünü tanıtmaktan yana kullandım.

İşte ; Rimmel London Lasting Finish 25hr Fondöten



     Aslında benim uzun zamandır kullandığım fondötenim Loreal Paris True Match. Gayet memnun olduğum halde, onu bulamadığım zamanlarda alternatif olması açısından, başka bir fondöten arayışına koyuldum. Diğer bloglardan da edindiğim bilgilerle, konuk ürünümün o zamanlar yeni çıktığı ve cilt tipime uygun olduğunu görür görmez mağazalara koştum. 

Gelelim ürünümüzün detaylarına ;
                                                                  


 - Dönem dönem kuru, bazen daha fazla yağlı bir cilt tipim olsa da, genel olarak karmaya dönük yağlı bir cilt yapısına sahibim. Daha çok yağlı ciltlerin seveceğini düşünsemde, içinde 20 sph olduğu için kuru ciltlerin de bir sorunla karşılaşacağını düşünmüyorum.

- Kırmızı ve beyaz kapaklı olmak üzere iki çeşidi var. Bildiğim kadarıyla beyaz kapaklı olan pembe alttonlu, kırmızı kapaklı olan yani bu ürün ise sarı alttonlu bir fondöten. ( Bu bilgiden gerçekten emin değilim.) Ayrıca ürünü aldığım yerdeki görevliye, True Match' e eş kapatıcılıkta olsun dediğim de  " Tamam o zaman kırmızı kapaklı ürün uygundur." karşılığını da almıştım. Sanırım kapatıcılık bakımından bir fark da mevcut.

  - Bendeki rengi 200 numaralı Soft Beige olan. Yapısı gayet yoğun olduğu için kapatıcılığı fazla olan bir ürün. (Fotoğrafta, biraz fazla kullandığım için akıcı görünebilir.)

  - Burda bahsedildiği kadar uzun süre yüzümde tutmasam da, 7-8 saatlik bir zaman diliminde kalıcılık söz konusu. 

- Gratis de denemek için bileğime sürdükten sonra uzun süre kokusunu aldım. Ben bu kokuyu çok sevdim ama parfümsüz ürünleri tercih edenler hoşlanmayabilir.

Eksilerine gelecek olursak, yüzüme uyguladıktan sonra sanki cildimde bir ağırlık varmış gibi hissetmem benim için büyük bir eksi oldu. ( Belki renk konusunda sıkıntı yaşadığım içindir bilemiyorum). Rengini tutturamadığım için ilk üç kullanımdan sonra dolabıma kaldırdım ve yaz aylarında çok da ihtiyaç duymadığım da yüzüme renk vermesi amacıyla kullandım. 

Benim için bir True Match olmadı ama yinede ilerleyen zamanlarda, daha açık renklisini ve beyaz kapaklısını bir kez daha deneyebilirim. 

Siz bu ürünü nasıl buldunuz ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder