3 Şubat 2016 Çarşamba

Rimmel London Wake Me Up Fondöten

                       

Çoğu kişinin kullandığı ve çoğu blogger'ın memnun kaldığı bu fondöten için ben maalesef aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.


Yaklaşık 2 aydır elimde olan bu ürün için fikirlerim 3 kez falan değişmiştir sanırım. Bundan önce Loreal Paris'in True Match serisindeki C3 / Rose Beige rengini kullanıyordum. Fakat ürünün ambalaj değişiminden sonra eski kullandığım renkle aynı rengin tutmadığını gördüm. Ve artık yüzümdeki matlıktan ziyade sağlıklı bir ışıldama arayışına girerek fondötenimi değiştirmeye karar verdim.

Rimmel London markasına olan ilgimden ve okuduğum olumlu yorumlardan ötürü Çark Caddesi'nde bulunan Watsons mağazasına koşarak yeni fondötenimi elde etmiş oldum: Wake Me Up !

Wake me Up Fondöten'in olumlu yönleri neler oldu ?

   
Mağazadan çıktığımda, denemek için bileğime sürdüğüm kısmın simli ve ışıltılı halini görünce Aman Allahım dedim ve çok üzüldüm. Ertesi gün yüzüme uyguladığımda o parıltıların kalmadığını, güneş altında sağlıklı bir cilt görünümünde parladığını anladım. Okulda farklı zamanlarda farklı yerlerde bana söylenen, '' Yüzünde ne var ? Hangi fondöteni kullanıyorsun ? Az önce dışarıda gördüm çok güzel görünüyordu.'' gibi cümleler bu özelliğin sağlandığını daha iyi göstermiş oldu. Bu benim için en büyük artı olmuştu.

Fondöten'in yapısı bana göre biraz yoğun.(Sol taraftaki fotoğrafta görüldüğü gibi, sıktıktan sonra hiçbir akma kayma yapmıyor.) Bu yüzden kapatıcılığı yüksek.

İçinde SPF ( güneş koruma ) faktörü olduğu için yaz mevsiminde rahatça kullanılabilir.



Wake me Up Fondöten'in olumsuz yönleri neler oldu ?


Kuru cilt tipine sahip olanların daha çok seveceği bir ürün bence. Karmadan yağlıya dönük bir cilt tipine sahibim. Beklediğim gibi bir yağlanma yaptı. Ama gün içinde de pudrayla sabitlediğim için çok sorun etmedim.

Ve işte benim için dönüm noktası !

Öncelikle ilk başlarda memnun kalarak kullandığım fondötenim durdukça renk değiştirdi !

Evet sanırım oksitlenerek gittikçe koyulaştı. Belki bu her fondöten için geçerlidir ama sadece 2 ay da böyle bir durum yaşamam bu ürünü bir daha kullanmama engel oldu diyebilirim.Yada en açık renklerinden birini uygun görüp tekrar alırsam belki.

İlk aldığım da tenimle gayet uyumlu olan fondötenimin şuan ki hali ;

Tamamına uygulanmış hali ( Gün ışığında filtresiz )
Net olarak fark anlaşılsın diye bir kısmını sildim.
    
Evet işte bu renk farklılığı beni çok fazla rahatsız etti. Genel olarak makyajım da aydınlatıcı ve bronzer da kullandığımdan boynum ve yüzümdeki farklı renk sayıları artmış oldu. Bu nedenle kullanmaya devam edemez oldum.

Okuduğum yorumlarda böyle bir sorunla karşılaşan görmemiştim. Siz daha önce böyle bir durumla karşılaştınız mı ? Ya da benim ne yapmam gerekiyordu ? 

Yorumlarınızı bekliyorum.

5 yorum:

  1. ne kadar oldu bunu alalı ben benimkini yaklaşık 2 sene kullandım ve hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım ve duymadım da ilk defa görüyorum bunu kokusunda falan bir değişme varsa bozulmuş olabilir diye düşündüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşık 2 ay falan oldu sürekli de kullandım bir hafta kadar ara verdim daha sonra bu şekilde buldum. Bir ara watsons veya gratisten aynı rengin testerını tekrar denemeyi düşünüyorum emin olabilmek için :( bilemedim bende :|

      Sil
  2. Resmen iki farklı renk olmuş :D Bende şimdilik böyle bir sorun olmadı ama okumam iyi oldu bunu dikkat edeceğim en azından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım olmaz canım, ne yazık ki ben yeni arayışlara koyuldum :)

      Sil