14 Şubat 2016 Pazar

Sevgililer Günü İndirimi || Gratis - Watsons - Migros

   14 Şubat Sevgililer Günü dolayısıyla hemen hemen her mağazada böyle indirimlere rastlamak mümkün. Bende bu fırsatı değerlendirerek gerek memnun kaldığım gerekse denemek istediğim ürünleri edinmiş oldum.



Gratis Alışverişim ;

Neutrogena Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli :  Bu markanın temizlik ürünlerinde çok başarılı olduğunu düşünüyorum. Göz makyaj temizleyicisini de ayrı bir şekilde kullanıyorum ama yedeği bulunduğu için bu sefer sadece yüz temizleme jelini aldım. %50 indirimli fiyatı 11,90 tl. 

Shower Gel For Men : 10 tl ve üzeri alışverişlerde alabildiğimiz kampanya ürünlerinden olan bu duş jelini erkek arkadaşıma aldım. Fiyatı 2 tl.

Watsons Alışverişim ;

Max Factor Face Finity 3in1 Fondöten : İlk şisesini bitirdiğim, ileriki zamanlarda yorumlayacağım fondötenden kısaca bahsetmem gerekirse, bu ürünün makyaj bazı+kapatıcı+fondöten özelliklerini bir arada bulundurduğu iddaa ediliyor. Asıl yorumlamamı bir sonraki yazılarımda yapacağım ama memnun kaldığım için yedekledim. %50 indirimli fiyatı 27,90 tl.

Loreal Paris True Match Concealer : Elimde Rimmel London markasının göz altı kapatıcısı olmasına rağmen hiç düşünmeden gidip yenisini aldım. Bana göre en iyi kapatıcıdır kendisi. %40 indirimli fiyatı 19,75 tl.

Maybelline The Falsies Push up Drama : Yeni çıkan ve genel olarak kullananların memnun kaldığı bir rimel olduğu için, deneme amaçlı aldım. Kullandıktan sonra yorumlarımı yazacağım. %50 indirimli fiyatı 14,90 tl.

Cettua Siyah Nokta Bantları : Daha önce hiç kullanmadım. Uygun fiyatından dolayı denemek için aldım. Fiyatı 5,90 tl.

Migros Alışverişim ;

Neutrogena Visibly Clear Yüz Yıkama Jeli : Aslında bu serinin yeşil renginden çok memnundum ama migros da bu kadar indirimi görünce dayanamayıp bunu da aldım.(Yeşil seriden yüz temizleme jelinin yazısı burada. ) İndirimli fiyatı 4,75 tl. Evet şaka değil. :)

Garnier Saf & Temiz 3in1 : Bu ürünü kullanmayan, kullanmasa da duymayan kalmamıştır heralde. Ben yüzümü beyazlattığına inanarak kısa süre önce tekrar kullanmaya başladım. Evet elimde full dolu ürün olmasına rağmen yine inanılmaz indirimden dolayı yedekledim. İndirimli fiyatı 4,75 tl. 


    Migros indirimden bu kadar az ürün almamın sebebi migros jet şubesinde bulunuyor olmamdı. Diğer mağazalardan aldığımız neredeyse tüm ürünler büyük migroslarda da bulunuyor. İndirim ne kadar sürer bilemiyorum ama bakmakta fayda var. Bu yazımda aldığım ürünleri kısaca tanıttım. İlerleyen zamanlarda ürün incelemeleriyle birlikte görüşmek üzere. Yorumlarınızı bekliyorum. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder