27 Mart 2016 Pazar

Günlük Makyajımın İlk 3 Vazgeçilmezi !! // Ürün İnceleme



 Şu zamana kadar klasiklerimi oturtana kadar çok fazla ürün denedim. '' Bunu seçtim, aa tamam bu sefer oldu, yok ya değiştirmem. '' derken, hiç beklemediğim bir fondöten performansıyla İŞTE SONUÇ !!

Her zaman kendi makyaj malzemelerimi oluşturup, geri kalanları,yeni çıkanları, deneyimlemek istediklerimi ikinci planda bırakmak olmuştu Bunun için uzun bir zaman dilimi harcadıktan sonra kendi klasiklerimi oluşturdum nihayet.

Rimmel London Stay Matte Pudra

Uzun süredir kullandığım için biraz eskimiş, kapak yazılarıda silinmişti. Bu yüzden ismi görünmese de çoğumuzun bildiği Stay Matte blogumda. Bu ürün sürekli kullandığım fondötenlerin başında geliyor zaten.

Transparan oluşundan kaynaklanan sabitleme özelliği sayesinde, günlük makyajımda ekstra bir yenileme ihtiyacı duymadan rahatlıkla kullanabiliyorum. Ağır makyaj günlerimde nadiren 4-5 saat sonrasında yenilediğim olmuştu. Onun haricinde tek kelimeyle müptelasıyım.

Benim için performans anlamında negatif hiç bir özelliği yok. Bununla aynı orantıda olan ambalaj kalitesizliği ise çantamda rastgele bulunduramıyor oluşumun tek sebebi. Şimdiye kadar istisnasız tüm kapakları kırıldı. Bu yüzden çok gerekli olduğunda pamuklara sarıp sarmalayarak çantamın bir köşesinde bulunuyor. İndirimsiz Ürün Fiyatı ; 19,90 tl.

MAX FACTOR - Face Finity All Day Flawless 3in1 Fondöten

İstediğim tek şey, cildimle bütünleşen bir üründü. Ve tabiki kusursuz ve doğal bir görünüm. Ten makyajında Loreal'e çok güvenirken bir stand görevlisi sayesinde tanıştığım, 3 şişe bitirdiğim, artık vazgeçilmezim olan fondötenim tüm isteklerimi yerine getirdi. Peki nasıl ?

  • Bahsedildiği gibi tüm istenenler bir arada. Makyaj Bazı, Kapatıcı ve Fondöten. Böyle olmasına rağmen kullanım öncesinde nemlendirici uyguluyorum. Bu nemlendirici uygulamasının görüntüyü kusursuzlaştırdığına ve kullandığım ürünlerin cildime daha az zarar verdiğine inanıyorum. 
  • Bu üç özelliğin yanında bir de pudra bitişli olduğu söylenmişti. Bu da doğru. Özellikle karma veya yağlı cilde sahip olanların sevebileceği bir özellik. Ben yinede üzerine pudra uyguluyorum.
  • İçinde SPH 20 güneş koruması mevcut. 
  • Kullanım sonrasında pompası tekrar kilitlenebiliyor. 
  • En iyi sonucu makyaj süngeriyle sağladım.
  • Kapatacılığı çok iyi. Bendeki rengi Beige 55.


Fotoğraflarla anlatmak gerekirse ;max factor face finity all day flawless kapatıcılık
İlk iki fotoğraf rengini belli edebilmek, diğer ikisi yara ve iz olan kollarımda kapatıcılığını gösterebilmek amacıyla çekildi.( tek kat uygulama )

İndirimsiz Ürün Fiyatı : 54 tl.

Loreal Paris True Match Concealer


  • Blogumda yazmaya başladığım ilk yayınımda bulunan, daha öncesinden beri kullandığım kapatıcı. Başka markalar da denedim ama en memnun kaldığım ürün bu oldu.
  • İlk olarak sarı alt tonlu olması beni çok mutlu ediyor.
  • Yapısı çok yağlı değil ama herhangi bir kuruma veya birikme yapmadı. Tabi bunun için uyguladıktan hemen sonra transparan pudramı üstünden geçmeyi de ihmal etmiyorum.
  • Kalın ve geniş uçlu fondöten fırçalarımdan birini bu ürüne adamıştım. Yinede en iyi sonucu makyaj süngerinde buldum. Süngerin sivri kısmıyla rahatlıkla uygulama yapılabiliyor.
  • Bendeki rengi 01 Ivory. Fondötenim kapatıcılık işlevini yerine getirdiği için genellikle aydınlatma amaçlı kullanıyorum.

Bir önceki fotoğraflarda bileğime uyguladığım fondötenin üzerine uygulanmıştır.

İndirimsiz Ürün Fiyatı ; 36 tl civarı.


H&M Makyaj Süngeri

Üzerinde herhangi bir marka yazmayan, klasik ve uygun fiyatlı bir makyaj süngeri. Çok sert değil. Nemli uygulama yapmadığım için bu konuda bir şey söyleyemiyorum. Fondöten ve kapatıcı kullanımlarımda en güzel işlemi makyaj süngerlerinde buluyorum. Bu yüzden gördükçe alıyorum.

Ürün Fiyatı ;6,90 tl.

2 yorum:

  1. Beautiful post and review. The face finity by Max Factor is pretty good, but for me the miracle match by Max Factor works way better. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you for your nice words :) I will follow immediately :)

      Sil